I väntan

Sitter hos Nicklas o väntar på att han ska komma hem, idag har jag övningskört och haft "friskvård o gym" vi hade ett... boxningspass typ? Som ett pass med massa slag i, det va roligt och jag va helt slut efteråt! Gäller att köra allt vad man orkar!
Ska sova här ikväll och sen blir det skolan imorgon till klockan 5...

Ajuste borde säga att jag råååkade bryta mitt nyårslöfte... Det va min mammas fel! haha, nee men dom skulle äta en chokladmousse... och jag vart ju haha typ galen. Men vi diskuterade, och vi kom fram till att det är bättre att ha en livstil man kan leva med resten av livet istället för att inte äta nått alls, så från och med nu är det OM jag blir sugen på nått LITET på helgerna istället och försöka säga nej till godsaker på vardagar och så. 
Det kändes från att gå från att inte ätit NÅTT på typ ett år till att få äta igen, då blir jag väll lika beroende igen, så det är en ny livsstil vi siktar på nu!
Och hur skulle jag klara mig från chips och dipp i ett helt år? Nu kanske jag får äta några chips iallafall.... Inte en hel påse kanske! haha
Jag är på gång igen

bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0