Det gör mig förbannad

Nu är jag lite arg på mig själv, eller ganska mycket... Nu tog min lathet över efter lovet igen! Tänkte övningsköra sen träna, Men självklart börja man tänka "nee det är för sent.." eller "neee... jag gör det imorron istället"
Nu ska jag typ gå o gråta i fosterställning, varför kommer man bara inte iväg till gymmet och gör det man ska istället?

Ah det kanske är nu ni förstår vad jag menar med att skriva av mig, haha så jag kan tänka tillbaka på hur arg jag va på mig själv varför jag inte gjorde det förra gången! 

Men imorron! (som det brukar låta)... Då ska jag komma igång! ska iallafall träna imorgon!

Här får ni en låt!
Stone Sour - Through Glass

Kommentarer
Postat av: Alice

"Jag börjar alltid träna på samma dag... imorgon"

2012-01-09 @ 20:33:15
URL: http://blomalice.blogg.se/
Postat av: Sofie Dahlberg

Tack Alice<3 vi är på samma nivå ;D haha

2012-01-09 @ 20:48:20
URL: http://annasofiedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0