Behöver tips!

Man hör ju ofta om det där med att om man vill gå ner i vikt finns det grundregler som äta rätt och träna rätt! Men finns det nått mer man kan göra? 
Läste nyss en blogg om en tjej som hade ett mål om vikt så hon skrev ner vikt och vad hon åt varje dag, så folk kunde hjälpa till att tycka och säga? Vad tror ni?
Sen äre det här som nästan alla kvinnor har, Celluliter? Är det också en rädsla för er? Och hur tror ni man tränar bort det bäst? eller får bort det bäst?


Skulle vara väldigt tacksam för lite svar på mina frågor, och om ni kan tipsa nånting om träning o kost m.m?

Det skulle hjälpa mig något enormt!


Kram på er!

Kommer man kunna nå drömkroppen tror ni?

Kommentarer
Postat av: Alice

Det stora problemet brukar oftast ligga i självdisciplin, att men klarar av att motstå kakor, chips godis, läsk och även håller en jämn träning för kroppen. Jag tror att om man ska "fixa" kroppen så ska man gå in för just kosten stenhårt och träna regelbundet. Se till att du håller dig undan från alla onyttigheter (man kan lära sig tycka om frukter mer) och vänja sig bort vi godis, chips och läsk osv. och träna måttligt. Vill man bygga muskler och få en vältränad kropp krävs lite mer, men om man bara vill vara sund, så krävs bara att man anstränger sig måttligt. Det behöver inte alltid vara så fysiskt jobbigt att bättra sina vanor, utan det är ofta mer psykiskt jobbigt skulle jag tro.

2012-01-09 @ 20:30:18
URL: http://blomalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0