Mina nyårslöften

Mina nyårslöften kan va lite speciella, men dom är iallafall för mig o ingen annan!

*Träna 4-5 gånger i veckan, måste komma i form till student och bal och allt känner jag, och kunna trivas bättre med mig själv.

*INGET GODIS!

*Inga kakor/tårta/bakelser, FÖRUTOM när man är bortbjuden osv på fester och födelsedagar tycker jag, då kan det va okej med en liten godbit till efterrätt, även påsk och julafton är undantag!

*Ingen snabbmat förutom max 1 gång i månaden. Och jag har ju redan tagit min pizza, första dagen på 2012, så nu får jag vänta till febuari om jag ska ha någon!

*Spara mer pengar

*Göra det jag ska med skolan osv

*Ha ett sjukt bra 2012 med min Pojkvänn!

bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0