Helt otroligt!

Hej på er, att det fortfarande är några som är inne och kollar ibland! Roligt!
Som ni märkte har jag lagt ner bloggen ett tag, har inte riktigt vetat vad jag ska skriva osv osv, men tänkte försöka ge det en liiiten ny chans, men inte skriva, idag har jag gjort det och det bara, Utan kanske lite mer vad jag kämpar för eller nått? haha, ska börja hårdträna nu! Och kanske kan va skönt att ha ett ställe att skriva av sig på, kanske se tillbaka på det man skrivit så man fortsätter kämpa, jag vill ha ett mål att uppnå, förlora några cm runt midjan och kanske gå ner i vikt, försöker att inte tänka på vikten men skulle va kul om man klara det! Skriver snart ett nytt inlägg om mina nyårslöften och kanske en tillbaka blick över 2011 för er som inte känner mig!

/S.Dahlberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0