Igen och igen... och IGEN

har nu städat mitt rum... igen.... det är sjukt hur snabbt jag lyckas stöka ner... Aja, nu är det rent och fint igen och man kan se mitt golv. Då är jag nöjd! 
Idag har det varit en ganska chill dag, typ bara en lektion, läraren va sjuk på första, och hade bara två stycken :)
Och imorgon är det STUDIEDAG! wihu, sovmorgon, och jag får träffa min älskade Nicklas igen! 
Ikväll blir det äta någon god kvällsmat och kolla på idol, sen blir det säkert att se film eller serie efter det, känns skönt med det här att man inte känner att man måste gå o lägga sig skapligt för att överhuvudtaget kunna komma upp ur sängen när larmet ringer, tummen upp på de! 

har varit lite dålig bilduppdatering, men jag har inte orkat fixa mig ÖVERHUVUDTAGET och typ gått med mjukisbyxor och stor tröja till skolan, inget smink eller fixat hår... så, ja... ingen vacker syn ;) sen har jag inte orkat ladda kameran... kanske borde ta och göra det ikväll. 


Ursäkta bilderna, sepciellt dom 2 första... SPECIELLT den i mitten... Men vill bara säga att jag saknar mitt långa hår :( Trots att alla tre inte är mitt äkta hår men ändå... Ska sätta dit det till studenten, men tills dess får jag inprincip inte röra mitt hår... Måste va försiktig nu... blev ju helt förstört efter att ha färgat det blond, och det kan jag lova att jag ALDRIG mer kommer göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0