Snart genrep!

Snart bär det av mot stadium arena för att ha genrep så att allt sitter till imorgon! Börjar ju bli lagom nervös nu!
Evelina kommer om någon halvtimme och hämtar mig. Sålänge får jag sitta här och glo!
Ska be mamma om massage när jag kommer hem också! har ont i hela kroppen, kan knappt röra mig.
Stela ben, nacke och axlar.

Man hör nu i skolan hur alla börjar tagga till imorgon! Delar ut gula tröjor, trummor och peruker och allt vad det är ;)

Skönt nu när man nästan är klar i skolan! Har bara några småsaker kvar att göra! Sen blir det sommarlov och man slipper allt! Orkar inte med det längre.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Lycka till imorn :)

2011-05-31 @ 13:14:33
Postat av: amanda

Imorgon ger vi järnet! :D Det kommer att bli awesome.

2011-05-31 @ 15:44:43
URL: http://amandajasmines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0