Ohhh lovely monday!

Vi kan ju börja med dagens kommentar av Tobbe:
var det inte du som satt i hörnet och drack oboy och skrek tyst åt alla hela tiden??

HAHA, jag dog lite där! Aja jag och min dåliga humor!
Skolan idag, Börja med bild, och vart klart med allt idag så hello ledig nästa måndag! ;) 
Sen blev det Idrott, spela boll! Sen ner till stan och lämna in min mobil som gått sönder... :(
Sen blev det dans! Sen skjusa Caroline ner mig till stan så tog jag bussen hem. Jaaaa det är väll det som hänt idag? 

Somna en stund när jag kom hem, Va så himla trött! 
Nu ska jag stänga av facebook, msn och allt vad som finns och sätta mig och plugga! Ska bli en riktig pluggkväll om jag så måste sitta hela natten för att hinna med allt jag vill hinna med! Kanske uppdaterar senare hur det går för mig ;)

Puss på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Oboypolaren

HAHAH, jag dog lite jag med när jag läste oboykommentaren xD

2011-05-19 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0