Leka i skogen när det regnar!

Jag tycker inte om att springa omkring i skogen när det regnar... speciellt inte om man inte får äta, vila eller gå på en normal toa heller (dvs... inte i skogen)! Och det är precis allt det här jag blivit utsatt för idag! En hel skoldag... usch! Mycket glad att det är över iallafall! klättra i branta backar och berg med träningsverk i hela kroppen är inte heller det roligaste! :(

Ledsen att jag inte bloggat idag, men kom hem vid 5 och va jätte trött efter först en jätte lång o jobbig skoldag och sen (en halvtimme?) dans på det. blir att gå och lägga sig snart istället! 

Imorgon har jag praktik iallafall, så då blir det att Julia kommer och ska färga håret! Har ju inte träffat henne på evigheter nu så det kommer bli jätte kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0