älskade sovmorgon!

Bara för jag älskar sovmorgon! Hade det... till 10 iallafall idag, så kunde gå upp 2 timmar senare! 
hur som helst, idag blev det in till skolan, sitta och lyssna på vår tråkiga idrottslärare en tag, göra prov! 30/36 eller om de va 37 men ändå! 
Sen sitta med Linnea och plugga plugga plugga, göra Naturkunskapsprov! får hoppas det gick bra :)

Sen hem och städa! Nu är 1/3 klar iallafall... bara resten kvar... suck! 

Igår hade jag dansträning mellan 11-17... HERREGUD vilken träningsvärk jag har! haha, men va sjukt kul ändå!

Nu måste jag typ... fortsätta städa... Men jag uppdatera mig senare om jag får tid över... Mitt rum är inte bara liiiite stökigt ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0