1 maj

Då var det första maj, redan inne i maj? Det är ju helt sjukt! Bara drygt 1½ månad kvar i skolan :)

Igår va det valborg och dagen bestod av att komma upp ur sängen vid 15:30 sen sitta och kolla på tecknat på tv... Men sen blev det att åka hem till Alice typ... 2 timmar? Käka, prata och grilla marsmallows över ljus ;)

Men jag körde på fest i fredags istället, Jag, Alice, Lollo, Jim, Figge och Charlie drog ut på Puls, Min första gång ;)
Men jag hade sjuuuukt kul! Tack alla för en awesome kväll ;)

Nu ska jag packa lite, sen tar jag mig iväg till bussen och åker till Nicklas! Har inte träffat han på en vecka nu! Har ju även 7 månader idag! <3 
Sover där inatt och sen är det skola imorgon igen! Men har kort dag så det är lugnt :) Och bara praktiska ämnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0