helt upptagen helt enkelt

förlåt för en dålig uppdatering... har faktiskt inte haft tid att blogga... Nicklas kom i fredags så då kolla vi på film och sen somna vi. Igår höll jag på att måla rummet, städa, laga mat, va med Nicklas och hade inte äns internet igång under hela dagen. så då blev det ju tyvärr inte heller någon uppdatering. 

Idag har mamma tappetserat mitt rum (och ja hjälpte till, så hade inte tid då heller) sen åkte vi direkt till IKEA för att köpa lite nya möbler och saker till mitt rum, sen kom jag hem vid 6 ungefär och då har vi fixat möblerna och jag har städat lite och så. Så helt enkelt har jag inte haft tid som sagt.

Men rummet börjar bli klart! Är mest att städa iordning och fixa lite småsaker nu! :)

Som sagt har Nicklas varit här hela helgen, så har blivit film, lagat god mat och haft det trevligt!
Nu ska snart fortsätta städa lite, sen får jag se om jag hinner skriva något senare. Kanske blir så trött så jag somnar någonstans! ;)

Katy Perry - E.T

Kommentarer
Postat av: Sis

är riktigt nyfiken på resultatet måste ja säga, ska bli kul o se när de är klart :)

2011-03-27 @ 22:14:49
URL: http://obstinataragata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0