Helt slut!

Kanske inte helt slut... ;) Men har iallafall städat rummet lite nu, under sängen :) haha! sen har jag ätit 2 goda äggmackor! Ska snart sova, börjar bli så sjukt trött såhär på kvällarna nu för tiden, men skönt att kunna sova ut, för känner mig inte lika trött i skolan längre, och det är ju bra!

"Nationella prov" i svenska imorgon? typ att vi ska testa på eller nått? Ska ha mellan 8-12 på morgonen, så har laddat med festis och kinapuffar så jag överlever! Haha! Sen blir det favorit ämnet skapa i metall ju, känner mig riktigt manlig där! 

Ska försöka ta med kameran till skolan och så lite oftare så ni får fler bilder, men glömmer jämt bort, men snart så!

Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0