Från skolan!

Sitter i skolan och har en kort rast från svenskan så tänkte passa på att skriva lite!

Morgonen börja med att jag va allmänt pigg och på bra humör, gick ner skapligt när lekionen började, och vår svenska lärare börja prata om antikens grekland.... mhm... Nee sitter nu här och njuter av min festis innan vi ska börja lektionen igen, mina kära vänner lämna mig för att gå ut och ta "frisk luft" så får sitta här själv.

Slutar sent idag, förmodligen halv 4, men längtar till efter skolan för då kommer Nicklas till mig så blir det baka något gott och sitta och svulla med det goda framför en film eller liknande :)

5 Månader, Älskar dig mer och mer<3

Randombild på mig och Lenne förra hösten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0