Fel i busstidstabellen?

Nicklas sitter och spelar gitarr, vi har precis suttit och tittat på 2 avsnitt av One Tree Hill :) Börjar känna en doft av mat, och börjar bli riktigt hungrig faktiskt! Får se vad kvällen har att bjuda på, är riktigt sugen på att se en film jag hittat, får se vad Nicklas och hans bror tycker ;) Om dom kanske vill göra sällskap och kanske se den!

Skulle ju tagit bussen hit vid 1 från Söderköping idag, så undra jag så dant varför bussen inte kom, eftersom jag hade lite brottom till Norrköping så jag inte skulle missa bussen hem till Nicklas därifrån, sen när den kommer 10 minuter senare står det ett annat bussnummer på den... Självklart har jag kollat på fel dag i busstidstabellen och missar självklart bussen från Norrköping. Men som tur är har jag ju en så snäll pojkvänn och hans mamma som kommer och hämtar mig i Norrköping så jag slipper vänta på nästa buss som går halv 4 :) Känner mig rikitgt smart sådär ibland!

Nu ska jag leka vidare med Nicklas, Ha en bra Lördagkväll där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0