En skymt av solen, doft av vår

Känner att våren är på ingång nu faktiskt, Känner den där vårkänslan komma närmare och närmare. Det gillar vi starkt! Har nyss pratat med Älskling i Skype ett tag. Nu sitter jag och lyssnar på musik!
Hade min första lektion i "skapa i metall" idag, haha får se hur det går!
Sedan va vi på någon UF "unga företagare" mässa i stadiumarena. helt ovärt enligt mig förutom en kille som hade en kort föreläsning om det, för han va riktigt rolig att lyssna på! 

Inte gjort mer idag, kom hem vid 4 då åt jag och sen inte mycket mer, borde kanske städa mitt rum? det får bli på lördag! För imorgon åker jag till Älskling och sover där, så om jag inte skriver vet ni varför! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0