Om sanningen ska fram

Här sitter jag fortfarande och snorar... haha nae men är fortfarande inte sjuk... har ju varit det sen fredagskväll nu, känns ju lite sådär... Men Nicklas sov iallafall hos mig i söndagskväll sen sov jag hos han igår, vi har båda varit sjuka, så har bara legat i sängen och sovit, kollat på film och spelat "fyra i rad" på hans iPhone... haha mycket händelserikt! Men måste bli frisk innan Torsdag iallafall nu! 

Men om sanningen ska fram nu.... jag har inte orkat blogga, tagit några bilder dom senaste dagarna.. och ni kaaaanske förstår varför? ;)
Men nu får jag se vad som händer... kanske se om det finns nått gott där nere att äta på? sen kanske slå på en film eller något? Låter rätt vettigt enligt mig ;) trots det stora röran i mitt rum som jag inte vet när jag kommer orka ta hand om... Ska ha storstädning nån dag! damma varje litet hörn och rensa i lådor och sånt... Men det orkar vi inte idag iallafall :) kommer sluta med att jag bäddar sängen lite fint, slänger in kläderna i garderoben och allt annat i lådor iallafall! 

Eric Amarillo - Om sanningen ska fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0