måste vara min otursdag....

Dagen började väll skapligt bra, förutom att jag va tvungen att stiga upp ur sängen lite för tidigt (enligt mig) för att kunna dra mig iväg till jobbet, när man kommer till slottet märker man självklart att man glömt nycklarna till moppen jag har för att åka mellan slottet och jobbet... så nu blir det promenad istället.... Och sen sätter man sig en stund vid datorn, så bara blir den helt svart... fattar ingenting? får inte igång den, får panik, sen fick jag en gnutta tur som visade att det va glapp i sladden, så batteriet va slut. Men vad händer härnäst, kommer säkert va helt smockat med folk på jobbet? och jag är själv idag, så får se hur allt går... hmm, ingen bra dag idag... hoppas den blir bättre iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0