lite sen kanske?

Uppdateringen fick bli lite sen, men har haft fullt upp med annat ;)

Mamma och jag drog till familjen Kärnfeldt mot kvällen för en fika och för att sonen, dottern och mannen i huset kände att dom behövde bli av med lite hår på huvudet. Sen blev det att åka till stegeborg, hinner precis komma dit innan jag träffar en ny arbetskamrat, Frida, som drar med mig ut på nya äventyr ;) Vi drog in till sörping för att hitta något ställe att äta sushi på, va väldigt sugen på att prova eftersom jag inte gjort det förut.
Slutade med att vi va tillbaka på slotten med en pizza, två stora cola, en chipspåse och brownie.... vad nyttig man känner sig, haha, nu har vi suttit på slottet med lite personal och lyssnat på musik och mest snackat skit, trevligt trevligt :)

Idag bokade mamma också kryssning till i sommar med familjen och Nicklas! Kommer bli jätte roligt!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

blir det dans runt nån stång imorgon då ? nu behöver det ju nödvändigtvis inte vara midsommarstång bara rent allmänt :D

2011-06-24 @ 01:46:30
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: sofie Dahlberg

hahahaha assså du är ju lite konstig flicka lilla ;) fast på ett bra sätt ;D

2011-06-24 @ 10:46:49
URL: http://annasofiedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0