helt spontant sådär

Körde på en spontan utgång igår :) Mötte upp Caroline inne på krogen sen blev det att dansa hela natten lång! Men först hade man den sjuukt långa kön in, fick stå i 1½ timme, och va ändå där vid halv 11? Men hade sällskap av min kära pojkvän i kön så det gör mig inte nått, det va helt sjukt vad mycket folk det var, speciellt eftersom det var Onsdag, dock tog Finspång studenten tydligen, men va helt smockat! Blev iallafall att åka hem och sova hos älskling efter också :)

Vi kom väll upp vid 1-halv 2? sen kom pappa och hämta mig vid tre, så nu är jag hemma och sitter och lyssnar på musik bara, ikväll blir det filmmys och dejta kudden! 

Sen vill jag säga ett stort grattis till min pappa som fyller år idag! Grattis Pappa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0