Everybody just have a good time

rätt soft dag idag, har bara solat, ätit god mat och sovit länge :)
Igår blev det fest med grannarna hos grannen ;) det va trevligt osv, va lite trött eftersom jag hade haft en sjukling brevid mig natten innan som inte kunde sova och som skulle skrämma livet på mig hela tiden när han skulle smälla flugor ... får hoppas han mår bättre snart! 

Känner att jag måste bli bättre på att ta bilder och lägga upp, glömer jämt kameran ju... Skulle va mycket lättare med en iPhone, så man kan ladda upp direkt från mobilen istället, får se om jag kanske kan skaffa en ny mobil efter i sommar? när jag fått lön, så jag har råd.

Måste bara säga att man kan ju inte annat än älska den här videon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0