It was not only just a dream

som ni märkte hann jag inte skriva nått imorron, men jaa jag träna själv, sen hämta nicklas mig, så åkte vi hit :)
Vi gjorde inte så mycket, åt mat, gosa, han kolla på handboll och jag plugga ...
Vart dock lite sur imorse, vi skulle åka en timme tidigare för han skulle till tandläkaren, så ringer kärr**** när vi sitter i bilen påväg in till sörping... och säger att han inte har tid fören om typ 3 timmar.... Kul när man kunde legat kvar och sovit en timme... hmpf!!

Men men, praktik idag, gjorde inte så mycket, tvätta Vickys hår, men ska förmodligen sätta i Malins löshår nästa vecka :) Kul att få göra något!

Nu kom jag nyss hem, kolla på 2½ man, duscha, åt och nu sitter jag här men ska dra mig och plugga :) sen får jag se om jag hinner se klart på en film jag påbörjat får se!

Imorgon blir det skolan, gymmet sen ska Linnea sätta dit mitt löshår! Nice! :)

Ae nu måste jag kila... Eh mue?

Eller kanske MOFF MOFF?



Får bli en bild på mina snygga brudar bara för jag saknar dom så mycket!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0