Blubb?

Oj då... lite dålig uppdatering sådär, men men... det får ni leva med typ (a)
Helgen har bestått av att jag sov hos Nicklas fredag till söndag :)
Fredag: Bara film och mys och skolan innan då...
Lördag: film, Nicklas drog till krogen, jag stanna där, duscha och gick o la mig, vakna av att han kommer hem halv 4 på natten ... xd
Söndag: Hans farmor och farfar kom och åt middag, lite mysigt sådär, god mat också! :)

Det är typ så min helg har sett ut, Inte mycket mer att säga.
Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att hon kan skjusa hem mig, sen ska jag plugga, städa och ta en dusch!
Va på Friskis och Svettis förut och träna, Körde på ganska ordentligt, så får se hur det blir med träningsverk imorgon, men det hindrar inte mig! ska träna då med!

Har nog inte mycket mer att säga nu... ska FÖRSÖKA uppdatera senare om jag har tid och något att skriva !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0