blogging from school

Sitter i skolan, skulle ha två timmar svenska nu, men har ingen lärare, så blir att sitta och plugga på lite ändå, göra klart lite! Men idag blir det ju som sagt skola, till jag vet inte riktigt när, och efter det ska nog jag, Linnea, Emma och kanske Betty gå o träna :)
Hoppas det är god mat i skolan idag nu när det är långdag! Man blir så hungrig annars :)

Igår spendera jag väldigt mycket av tiden genom att sitta i skype me Marcus för han skulle hjälpa mig hur man skriver ett bra CV och personligt brev, Tänkte kanske skicka ut lite mail ikväll till olika ställen till sommarjobb, det är ju dags nu! :) Men fick fram ett bra CV iallafall, nu är det bara att skriva personligt brev till alla olika ställen!

Neee nu ska jag sätta igång och jobba lite :) ska försöka blogga ikväll efter träningen, får se hur den går också för den delen, har ju lite träningsverk efter gårdagens pass på idrotten igår haha! känner att det är dags att träna upp musklerna nu! Ska bli värsta biffen ju!

Cya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0