Ändrade planer...

Blev lite ändrade planer för helgen, Mamma har blivit sjuk, så blir nog inga skidor på söndag, dock kommer Nicklas hit snart och sover här inatt :) så kanske vi åker o sover hos honom imorgon. 
Men idag har det varit skola, frisör lektion mellan 8-12 det gick bra ! Sen make up mellan halv 1 - halv 4 :) sminka Lovisa och tyckte faktiskt det blev rätt snyggt!

Nu har ja ätit med mamma och pappa, sen kolla pappa och jag på Salt, as bra film enligt mig! Och sen gick jag upp och kolla på Det regnar köttbullar, haha diggar apan lugnt! Men den va helt OK

Nu ska jag nog sätta på lite mer musik sen sätta mig och läsa klart lite till i min bok medans jag väntar på att Nicklas ska komma :)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0