Långhårig?

WOHO! Löshåret är i :) Emma och Linnea satte i det idag! får bli bilder när jag fixat mig och håret ;)

Men dagen: kom till skolan, vår lärare satte på en film åt oss och sen drog han, sen ingen samhäll och ingen Natur! woho! Sen drog jag, Linnea, Betty, Emma och Hatte ner till stan och kolla lite på citylife, Längtar till april! då ska jag pierca naveln och såg massa fina smycken jag vill ha!! 
Men sen drog vi hem till Linnea och satt och kolla på barnpogram och åt nudlar, sen blev det att sätta i mitt löshår! Färgen va jätte bra och även längden så behöver inte klippa in det direkt, såg jätte bra ut :) Tack mina fina flickor! Ni äger! Sen blev det bussen hem, ringa Nicklas och sen åka iväg och träna friskis och svettis med Lollo! Så kom precis hem så nu ser jag hur sängen bara ligger där och väntar på att jag ska krypa ner och krama med kuddarna :)
Får låtsas kuddarna är Nicklas! eftersom jag inte kunde träffa honom idag, Krya på dig gubben<3
Blir att åka hem till han med massa gottgott i helgen istället!

Nae... nu skriver jag massa! Nu vill kuddarna och jag ska komma och sova med dom :) Gudnaaatt!



Big löööw on you bby! du äger! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0