Åsnegarv!

Nu har jag precis ätit mat och Malin har åkt hem, Nicklas sov här inatt, kolla på film igår :) Idag har vi sovit hela dan typ och sen kom Malin och Fanny så då gjorde vi massa chokladpudding och malin hade massa goda kakor med sig, så blev att feta sig riktigt ordentligt ! Sen åkte Fanny sen Nicklas så Malin stanna så skulle jag sätta dit hennes löshår lite hårdare, så satt vi och prata och så :) Saknar dom tiderna, får ta och träffa henne oftare! 

Föresten igår! Nicklas va läskig och vi höll på att flumma oss, så jag fick världens skratt anfall och kunde inte sluta skratta, men Nicklas tog fram en video ungfär på hur jag lät -.- Tack älskling<3 haha!
Enjoy!



Nu blir det mer chokladpudding och sen duschen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0