Tillbaka igen!

Haha självklart glömde jag kameran hemma innan jag åkte, så blev inga bilder ändå... :(
Men praktik igår, va full fart nästan hela dagen, sen blev det bussen till Norrköping och till Nicklas!
Kvällen fick bli god mat, One tree Hill och sova ungefär ;)

Idag har det inte hänt mycket, slutade någon halvtimme tidigare, sen fick jag skjuss hem! Skönt att slippa åka bussen! Nu blir det städa och duscha om jag ...vågar de ska berätta snart haha! Sen blir det att sova snart :)

Men duschen... hoppade in i duschen igår... och helt plötsligt ser jag en STOR spindel sitta på min fot! Jag får panik och springer ut ur badrummet och vågar inte gå in dit igen! Hahaha nu kommer jag säkert ha panikångerst och tro det kommer hända igen... Men ni kanske förstår hur rädd jag är för spindlar då... Usch! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0