Trötter

Jaaa nu blev det ju så att jag somna när jag kom hem så blev inget skrivande då, men jaa... Lucian va väl bra av det jag kommer ihåg... sov väl typ hälften av tiden men men... sen hade vi idrott, dansa polka och bugg och så, jag och rebecca ägde sönder på buggen dååråå ;)! 
Sen åkte jag hem till Nicklas, lyckades somna i hans säng där med, känner mig duktig !
Sen hem... somna igen! sen har jag duschat och kokat ägg till mig och pappa så jag fick en god nattmacka :)

Så nu funderar jag på att sätta på en film och somna till så får vi höras imorgon! 

Puuss!


Helgens bästa kommentarer:

- Men han har negertuttar, typ som Eminem! fast han är svensk... 


- vad är en fälj?
- Ett verktyg?


Christian Walz - Wonderchild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0