Misslyckat

Åkte och taggade till Lottas Friskis och Svettis pass som jag tycker är så roligt på Tisdagar, Brukar alltid tagga till dom tre sista låtarna som är slutspurten... Slutade med att jag fick sätta mig ner näst sista låten för att jag tror jag åkt på en benhininflamation... INTE roligt... kunde verkligen inte stå, hoppa eller springa under dom sista låtarna, även om jag verkligen försökte. Så fick gå haltande därifrån. Så nu blir det att träna upp framsida av vaderna, så får vi hoppas att jag kan köra hårt igen på Söndag! 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Om det är benhinneinflammation ska du inte träna på det sätt som utlöst inflammationen. Löpning och hoppning ska undvikas då detta belastar underbenen. Träna på ett sätt som undviker belastninge (cykla, simma) och landa då på hälarna när du går för att undvika spänning i framsida smalben! Ett tips från coachen ;)

2013-01-23 @ 12:57:08
URL: http://blomalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0