Mantorp

Min lediga Tisdag blev inte precis som jag hade väntat mig, Hade tänkt åka till stan för att göra lite ärenden.
Men mamma ringde mig på morgonen och fråga om jag kunde följa med till hästkliniken i Mantorp för att kolla upp våran häst Goodina. Hon trampade och fick in en spik i hoven heromdagen och kunde knappt stå på den, så vi åkte dit för att göra rent och lägga på gips och bandage, Men det såg som tur va rätt bra ut! Så hoppas hon blir bra så snart som möjligt! 

Men så såg gårdagen ut, och kom sedan hem sent och åkte direkt på träning, så hann därför inte blogga igår.

Bild på mig och Goodina från igår! Hon står och inprincip sover i mina armar då hon fått lite lugnande, och kan tala om för alla att ett hästhuvud är väldigt tungt! Speciellt när man även har träningsverk. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0