16-01-13

Gårdagen bestod av jobb på salongen och sedan åka hem för att invänta Nicklas, och då var det träning som stod på schemat! 
Vi körde ett ordentligt ben/rump pass och sedan lite magövningar. Men man kan säga att jag har ont i rumpan idag iallafall! Haha! 

Måste även säga att jag är så trött på det här vädret, det är kallt, halt och snö överallt! Jag har aldrig varit ett fan av vintern om man säger så... Men jag längtar verkligen till våren då det börjar bli ljust ute och det blir så mycket lättare att gå upp ur sängen på morgonen, och så att man sedan kan ta en promenad ute (utan att behöva gå i slask, snö, is och kyla... Usch! 

En liten bild från när jag var påväg till jobbet igår morse... Någon mer som längtar tills snön försvinner?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0