snippsnapp

Tillbringade gårdagen hos Nicklas :) skulle ta en buss från "vackra" söderköping klockan 1 så bestämde mig för att gå upp halv 11... det är vad alarmet stod på för att hinna duscha och sånt, blev halv 12 istället så lite små stressigt, men hann iallafall... sen kom jag hem till Nicklas och typ frös som jag vet inte vad... är väldigt trött på den här vintern nu... och det sorliga är att inte äns hälften av den har gått... sen blev det bio :) mys! Harry Potter och dödsrelikerna eller vad den heter :) faktiskt rätt bra, Sen blev det hem till Nicklas igen och nästan sova direkt.

Nu kom jag precis hem och tänkte rensa datorn lite från bilder, musik och spel jag inte behöver, min data har börjat va lite elak mot mig så känns som det behövs.

Kanske skriver senare om jag har något att skriva!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0