ops!

Ops! här har man ju inte varit på ett tag, sorry for that! Meeen jag har inte direkt varit så aktiv på något sätt... Sen jag skrev har jag hmm... Firat julafton, fick inte så mycket, för jag önska mig inget :) så blev mest pengar/presentkort och så, Sen har jag varit på mellandagsrean och hittat lite, Annars har det varit hemma och varit med vännerna och Nicklas :)

Men Nyår kan jag faktiskt berätta lite om, det va faktiskt på det bästa jag varit på! Sjukt nice folk, plats, stämning och sånt! helt klockrent! Och fick ju va med Nicklas och det är jag ju väldigt glad över också!
Men vi kom väl till Björn (han som hade festen) vid halv 4 kanske och sen kom väl resten vid 4-5 och då va festen igång! Dom flesta va nog rätt trötta vid 12 slaget ;) men vi va ute och kolla på fyverkerier, åt mat och dansa som bara den! Dom flesta sov även över med tanke på att festen var typ mitt ute i ingenstans. Men det blev frukost och filmtittande dan efter. Sen åkte jag och Nicklas hit och kolla på film och så! Sen åkte han hem idag och nu sitter jag hemma och funderar på att baka cupcakes! Mums! 

Jaa... nu har ni fått lite info om mitt liv, och jag lever! Men ska FÖRSÖKA uppdatera mig bättre. Bara att jag inte vet vad jag ska skriva om ibland. Men men... Hejs svejs! 

1/10-2010 - 1/1-2011, Älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0