Back to school!

Ja då va man tillbaka i skolan igen... har för tillfället rast från svenskan, men snart börjar den igen så ska fatta mig kort. Att gå upp i morse va inte så farligt som jag trodde, va nog piggare än vanligt, men va fortfarande inte ett dugg peppad att åka till skolan, vill fortfarande åka hem och sova, men det är bara att stå ut hela dan!
Längtar redan till helgen! och ännu mer till sommarlovet!

Men som jag lovat er, nu blire ingen mer skräpmat eller godis och sånt... Ni får hjälpa mig lite! :)
Kanske nån gång ibland kan det va okej, men det får va vid speciella tillfällen så fall!

Nae nu ska jag fortsätta läsa om Troja och antiken så får jag skriva senare ikväll, fast får se hur det går! för jag kunde inte få på min dator igår på kvällen för den ville bara ha bluescreen, känner att jag ska köpa en hårddisk till mina bilder och musik och efter det får jag installera om datorn eller nått, så får se om jag skriver, annars blir det på torsdag i skolan!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0