sääämst

Jag vet jag har varit sämst rent ut sagt på att uppdatera! haha meeen...okej jag har ingen ursäkt mer än att jag varit väldigt lat typ... så förlåt! 
I FREDAGS slutade jag praktiken på kl 12 (WINNING pga av det jätte fina vädret!) och sen åkte jag in till stan och träffa Isabelle, sen blev det världens bar och träffa ännu mer folk och sedan vidare till puls, en av dom bättre utgångarna jag haft tror jag! Va faktiskt galet kul, har inte varit ute på jääätte länge! 

Igår låg jag och Nicklas och sov inprincip hela dagen, mycket mycket skönt, och senare drog vi hem till Nicklas farfar och åt god mat och fika, för att fira hans farfar! Mycket trevligt det med!

Idag har jag och Nicklas hjälp till i trädgården hemma hos dom, få iordning det efter deras poolbygge förra året! Sen in till stan en snabbis sen träna dans med barnen och sen hem! Detta är alltså min helg för er som orkade läsa allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0