Galet lycklig!

Måste ju berätta vad som hände i Lördags också såklart! Jag och Nicklas ligger och halvsover, sen ringer pappa och säger att dom ska komma förbi en sväng (Jag trodde typ pappa ville testa motorcykeln eller typ bara komma över på fika eller nått) Sen när dom kommer så har dom TVÅ bilar med sig? Tror ni jag blev lycklig! ÅHH! Han hade köpt en ford (som han sagt att jag ska ha fast han äger den) Så jag har inprincip en egen bil och den är jääätte fin! Så himla glad jag blev! haha satt o hoppa upp o ner och mamma fota när jag "invigde" den nya bilen ;)! Får ta en bild någon dag! Ska se om jag kan få bilderna av mamma också! ;) haha!



Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-27 @ 11:44:37
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0