Julbord!

Hej! förlåt för jag inte uppdaterat mig! men har faktiskt knappt haft tid, Men ska berätta lite om helgen nu :)

I fredags sluta jag vid 4 hade make up kurs :) Så fick ansiktsbehandling! sjuuuukt skönt!
Sen när jag kom hem blev det att ringa och prata med Nicklas en timme, sen var det mat och tv med idol som gällde och sen orkade jag ärligt inte sätta på datorn för då va jag väldigt trött... Men om idol! Jag tycker Minnah skulle vunnit... hennes vinnarlåt lät mycket bättre enligt mig, vem tycker ni skulle vunnit?

I lördags blev det att stiga upp och klippa Pappa och Mamma! sen blev det att städa fort innan Nicklas skulle komma! Sen hade jag Nicklas här och eftersom jag inte träffat han på en vecka så hade jag inte heller lust att sitta vid datorn och massa, men sen på kvällen va vi och Louise och Fredrik här och åt mat, kolla på film och snacka och så :) riktigt mysigt!

Idag vakna jag brevid Nicklas så han har ju varit här hela dagen också! :) så idag har det inte heller blivit mycket vid datorn, vid 4 åkte vi på KFUMs julbord i Norrköping med Mamma och Pappa också :) så kom precis hem nu och kände att det var dags att skriva lite ;)

Lite mycket i ett inlägg nu va? Men ska försöka i veckan nu att det blir varje dag istället :)

Här har vi han jag tycker skulle vinna hela idol iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0