Déjà Vu

Sov till 13.00 idag... Stadig huvudvärk, men så sjukt värt det, Déjà Vu festen i Borgen va igår och det va skapligt kul enligt mig :D Dock tappa man bort alla i folkmassan men man hitta nya människor hela tiden, Och tack alla fina flickor jag förfesta med, sjukt roligt :) Får väl se om det kanske kommer upp lite bilder vart efter ;) 

Men det här var nog den första lyckade lokalfesten jag varit på iallafall, mycket trevligt folk, bra musik, bra förfest, behövde inte stå i en lång kö i kylan för att komma in, ordning på ytterkläderna man lämna in...
Déjà Vu... ni lyckades ;) Thank you!

Men idag blir det julpynta, städa, fixa granen och slå in julklapparna :D Imorgon är det julafton!
orkar dock inte städa.... fast känns som det är ett måste när jag kollar runt i rummet nu... aja, de löser sig!

Nu ska jag springa ner och prata lite med pappa som kom hem :D Hare gött sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0