No Thanks?

Börjar väll bli lite småtokig... haha har inte ätit Godis på 10 dagar! Min kropp klarar inte mer!
Nee men man börjar ju bli rejält sugen på bådde godis o pizza o Donken och nu allt vad som finns... Man märker ju hur "Beroende" man faktiskt är av det nu. Speciellt när det är raka lagar på INGET godis. Men jag har lyckats säga nej till godis även fast folk vill bjuda. Även kakor och läsk, Va som sagt ända gången hemma hos Nicklas när vi vart bjudna dit, tycker jag har klarat mig rätt bra, får bara hoppas att man får se lite resultat nu framöver också, på kropp och om jag fortfarande har samma sukt efter godis!


Kommentarer
Postat av: Alice

Du kommer klara det galant! Jag lovar att man blir mindre sugen ju längre man håller sig borta. Först blir man mer och mer sugen, sen jättesugen och fortsätter du att hålla dig borta då så kommer det nog avta. Så var det för mig iaf :)

2012-01-11 @ 09:03:04
URL: http://blomalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0