Mitt 2011

Jag gjorde om mitt rum, målade om och skaffa lite nya möbler!


Jag åkte skidor för första gången i mitt liv, men Nicklas och mamma.


Nicklas överraska mig med god mat och rosor/choklad på alla hjärtans dag♥ 


Jag fyllde 18 år! Vilket firades med barndomsvänner, andra vänner och min kära pojkvänn hemma hos björn!
Måste nog vart den bästa födelsedagen jag haft iallafall!


Fick börja gå på krogen med fina vänner och dricka goda drinkar!
Fixade och stylade Alice och Fanny inför deras bal
Nicklas tog studenten ♥
Jag jobbade i stegeborg där det blev goda drinkar, personalfester och riktigt härligt folk runt omkring!
Jag åkte på birkakryssning med Familjen och Nicklas
Vårat fadderbarn kom på besök!
Jag började plugga på mitt körkort ordentligt, gick teorilektioner och börja övningsköra
Galenskaper med klassen!
Hade min första hemma fest!
Och sen har jag under resten av tiden självklart haft en underbar tid med min fina! och även
mina andra fina vänner!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

du är snygg!

2012-01-09 @ 17:43:53
URL: http://kellebasi.blogg.se/
Postat av: Sofie Dahlberg

Isabelle: Du är snyggare babe! :D

2012-01-09 @ 17:47:39
URL: http://annasofiedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0