2012.01.08

blev att gå upp tidigt imorse! (10.00?) sen så blev jag masserad av mamma sen blev det att duscha o fixa sig och övningsköra hem till Nicklas idag!

Vi har precis suttit hela familjen (Dahm) och kollat på film och nu gick nicklas o duscha så jag passa på att skriva lite, Har inte mkt mer att säga, Har inte hänt så mycket mer.

MEN IDAG ÄRE INGEN VANLIG DAG! jag har klarat mig en hel vecka utan att äta något godis! Helt otroligt, haha. Kakor har jag också varit utan, förutom när vi vart bjudna hit till Nicklas, då förtjänade jag en liten kladdkaka till efterrätt. Annars ingenting! Känns riktigt bra!

Aja imorron blir det träning och övningsköra! Hörs när jag kommer hem imorron eller nått!

/S.Dahlberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0