Akuten

Oerhört rolig dag idag.... Nae kanske man inte skulle säga, Vakna hos Nicklas i morse och hade jätte ont i bröstet, liksom blev som ett tryck när jag andades, mådde illa och kände mig lite febrig, Gick ändå till skolan och gjorde prov i hopp om att det skulle gå bra! Låg med överkroppen ner på bänken och skrev! Haha! Sen tog jag bussen hem direkt, skulle egentligen gått till kl 5... När jag berättar för mamma hur jag kände mig åkte vi till vårdcentralen, va väll där mellan halv 10 och 11? halv 12? Dom hitta inget men dom tyckte vi skulle åka till akuten, så in till akuten och fick vara där inne till ungefär kl 3... Och jag som var så dålig o trött ville egentligen mest hem till min sköna säng och krya på mig i min ensamhet där :(... Allt verkade iallafall bra efter alla 1000 blodprov dom har tagit på mig, inget fel på hjärtat eller lungorna iallafall! Men har fortfarande ont och känner mig helt hängig, blir bara in på ett möte imorgon i skolan vid 11 sen hem igen, får se om jag orkar ta mig in för att iallafall kolla på dansen. 
Där hade ni lite att läsa! Jag lever iallafall! yeey... hemsk dag...


Kommentarer
Postat av: Marcus Lindgren

Tagit stryk mot revbenen kanske? Tur att det är lov nu snart så brösten..bröstet kan vila =)

2012-02-15 @ 22:29:45
Postat av: Malin

hallå.... sånt där kan du ju inte hålla på med :( ta´t lugnt sis. <3

2012-02-16 @ 11:25:15
URL: http://rosagrodor.se
Postat av: Sofie Dahlberg

Förlåt sis! Ska försöka ta det lugnare! Idag mår jag iaf bättre :)<3

2012-02-16 @ 14:11:04
URL: http://annasofiedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0