Tuuut tuuut



Idag har det varit skola, slutade efter första lektionen, rätt skönt och så, sov hos Nicklas inatt också, vilken turdag jag måste haft, sen blev det ner till körskolan för att övningsköra, det går sakta men säkert framåt! Hoppas verkligen jag har mitt körkort innan jul! Det är iallafall det jag satsar på! Helst innan snön också... 
Men det gick bra och så, lär mig snabbt nu på körskolan, har en bra lärare. 

Nu när jag kom hem blev det att betala fakturor och sånna saker, men vad betala jag? Heeeemlis! 
Sen blev det att sitta och kolla på några avsnitt av gossip girl som jag inte gjort på jätte länge... Och nu ska jag nog fortsätta med det, imorgon är det praktik så kommer inte hem fören vid halv 7 kanske, Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: holy crap! låter som att de kommer bli en hemskt nyttig helg ;) glöm inte köpa biljetter bara, blir billigare om du gör de långt i förväg vettu :)

2011-09-20 @ 17:49:21
URL: http://obstinataragata.blogg.se/
Postat av: sofie Dahlberg

Det kommer bli en jäääätte nyttig helg :) aahrå, ska se om jag kan få den betald av mamma och pappa kanske också x) Men de va den 21e right? :D

2011-09-21 @ 18:24:46
URL: http://annasofiedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0