Kick off, Uf

Övningskörde idag, sen blev det skolan och Kick off med Ung företagare! Mycket bra faktiskt, trodde det skulle bli lite långtråkigt att sitta och lyssna i två timmar, men vart bara mer taggad! 
Bjuder på en bild från i lördags, Som jag desutom hade 1 år med Nicklas på! Jätte mysig kväll! Va ensamma hemma hos honom och kolla på film och åt jätte god mat, och efterrätten... sjukligt god! Sen fick jag den berömda fotmassagen av honom, hehehhee! Var iallafall jätte mysigt!

Sofie ♥ Nicklas


Kommentarer
Postat av: Kajsa Nihlen

Hejsan

Söt tjej med en fin blogg! Jag tävlar nu ut en tandblekning på min blogg

och tycker det hade varit kul om du var med ! <3



Stort lycka till.Kramis

2011-11-26 @ 17:29:05
URL: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0