you're in my way

Satte mig nyss vid datorn, har haft praktik och tränat idag. Fick sluta tidigare från praktiken för det va lungt och min pollen allergi håller på att döda mig! :( Usch!

Igår sov Nicklas här :) blev att äta pannkakor och göra något åt hans stora pälsmössa han hade på huvudet! ;)

Känner mig stressad och besviken för tillfället... Är trött påt nu, måste göra något åt det

Nu kände jag min den här perioden igen också.... Alla dessa godsaker? DET MÅSTE FÅ ETT STOP! hahhaa... Det är svårt men jag måste försöka! Och försöka komma upp varje morgon för att ta mig en rask promenad... Det är inte lätt men det måste komma igång! 

Så här kör vi igen! Det är alltid värt ett andra försök! :)




Colan är väll det jag verkligen inte kommer klara mig utan.... så den kan vi räkna bort här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0