Söndag

Vaknade hos Nicklas sen blev det att gå ut och äta frukost, det är ju så himla fint väder! Sen efter frukosten blev det sola! 
Tog bussen mot sörping vid 2, och när jag kom till sörping träffa jag Mathilda, så blev det att gå på Marknaden med henne! Jätte kul att träffa henne igen! Köpte det på bilderna under! + Lite brända mandlar och gott ;) MUNKAR! 
Vi drog även till Vi&Ni och delade på en pizza! Känner mig riktigt nyttig idag ;) 

Men sen träffa jag Fanny och drog omkring lite med hennes folk, så åkte jag med henne hem framåt 7 :)

Kvällen spenderades med att titta på första sesongen av LOST! Va jätte länge sen jag såg det! så efter första avsnittet va jag ju tvungen att fortsätta, haha! 



Läppstiften är inte så mörka dom ser ut att vara på bilden! Dom är mycket ljusare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0