Dolphins

Va på Dolphins matchen mellan dom och sundsvall igår, va där med Nicklas och hans föräldrar, riktgit kul! :) Men slutresultatet va ju inte lika roligt... Men får hoppas dom tar hem det imorgon! 


Idag har det varit praktik också, så har inte haft tid igår eller idag att vlogga... Men idag fick jag mitt Telia Max 25! :)

Har även köpt min nya jumpsuit, den är rosa och jätte gosig! sitter o gosar i den nu!
Imorron är det skola som gäller, har en halvlång dag imorgon, men har dansträning iallafall, så det blir kul! :)
Snart kommer Louise hit en snabbis, sen hoppas jag Nicklas ringer snart. 

Har inte mycket mer att säga idag men får se om jag skriver något senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0