ursäkta föregående inlägg!

Så nu är jag tillbaka! Som ni såg lekte Marcus lite på bloggen! ;)
Sitter och har lunchrast, börjar klockan 1 så har en timme rast... värt?
Men Marcus hade helt rätt om det där med tacosen! Sämsta tacosen man har ätit i skolan tror jag!
resten om hur jag är stämmer ju dock inte lika mycket :) för jag är ju awesome och jag tror Nicklas kommer älska min present som kommer va... asbra!?

Ska som sagt klippa Emma och Pelle efter skolan, Så kommer inte kunna skriva fören senare ikväll, så tänkte passa på att skriva ett litet inlägg!

Lång dag i skolan, känns inte sådär jätte kul! Men snart är det ju påsklov! Bara 4 veckor kvar ;) Sen är det inte långt kvar till sommarlov! Så tiden kommer nog gå fort! Hoppas jag iallafall, men man har ju sina fina vänner, tiden går fortare när man har roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0