To be near you, I can hear you, I'm not on my own

Har precis tagit mig en skön dusch, har varit hos "Kusinen" hela dagen (vi är inte kusiner på riktigt men våra familjer har hängt ihop sen hur många generationer som helst tillbaka) Hon fyllde år i veckan så va där med mamma och gratta henne, åt mat och annat gott. Trevligt att få träffa dom igen, så kom precis hem. Satt och prata lite med mamma om sakerna jag önska mig också och lite om mitt rum, så blir troligtvis att åka till IKEA snart och leta lite :D Sen ska jag förmodligen måla om mitt rum, är sjukt trött på färgen jag har, typ röd,lila? Så vill måla till någon brun och gräddgul kanske? Vill iallafall ljusa upp mitt rum! sen blir det ju stor spegel och bättre ljus i rummet! Kommer ju inte sitta helt fel! 

Nicke Borg - Leaving Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0